EN
Vezenine Belutsch izdelujejo ženske Belutsch in so bile najprej ustvarjene iz uma in ustvarjalnosti žensk Belutsch. vezenje Belutsch ima pečat pristnosti Unesca in je tudi registrirano na seznamu duhovne dediščine države.
V knjigi o zadnji misiji, ki jo je napisal Mogharaddin Mehdi, je o vezenju Belutschis rečeno: Ena od industrij, ki je zelo lepa in dragocena sama po sebi, je industrija šivanja in vezenja ženskih telovnikov in oblačil. Tako kot kašmir so izvezene in izvezene z največjo lepoto in s svilo, ki je bila barvana z naravnimi barvami in njena barva je stalna in nikoli ne izgine. Sešitih je na stotine kvadratov, pravokotnikov in rombov, od katerih ena velikost, če se natančno izmeri, ni nič drugačna.
DE
Belutsch-Kissenbezüge werden von Belutsch-Frauen bestickt und sind ursprünglich aus dem Geist und der Kreativität von Belutsch-Frauen entstanden. Die Stickerei von Belutsch trägt ein Echtheitssiegel der UNESCO und ist auch in der Liste des geistigen Erbes des Landes eingetragen.
Im Buch der letzten Mission, geschrieben von Mogharaddin Mehdi, heißt es über Belutschis Stickereien: Eine der Industrien, die für sich genommen sehr schön und wertvoll ist, ist die Industrie des Nähens und Stickens von Damenwesten und -kleidung. Wie Kaschmir sind sie mit größter Schönheit bestickt und bestickt, und zwar aus Seide, die mit natürlichen Farben gefärbt wurde und deren Farbe konstant ist und nie verschwindet. Es werden Hunderte von Quadraten, Rechtecken und Rauten genäht, von denen eine Größe, wenn sie genau gemessen wird, nicht anders ist.